Elisabeth Pharmacon

Specialista/tka komunikačního centra a provozních služeb

Hledáme akčního a spolehlivého kolegu/kolegyni, který/která se postará o plynulý chod komunikačního centra (recepce) a zajistí efektivní komunikaci s klienty, příjem objednávek i logistiku. Pokud máte organizační talent, rádi řešíte různorodé úkoly a hledáte výzvu v inovativním a moderním prostředí, pak je tato pozice právě pro vás!


Co vás čeká?

  • • Přijímání a zpracování telefonních hovorů
    • Organizace a koordinace objednávek
    • Zajištění logistiky a dopravy
    • Komunikace s klienty a zajištění jejich komfortu
    • Příprava a správa faktur
    • Řešení operativních úkolů nezbytných pro plynulý chod firmy


Co od vás očekáváme?

  • • Skvělé organizační schopnosti a smysl pro detail
    • Schopnost rychle a efektivně reagovat na různé situace
    • Samostatnost a aktivní přístup k řešení problémů
    • Komunikativnost a příjemné vystupování
    • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovní
    • Ochotu naučit se práci s naším interním systémem



Co vám nabízíme?

  • • Dynamickou a různorodou práci, kde se nebudete nudit
    • Přátelský kolektiv a podporu týmu
    • Atraktivní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
    • Možnost osobního a profesního rozvoje
    • Moderní pracovní prostředí v Brně s výbornou dostupností


Pokud vás tato nabídka zaujala a chcete se stát součástí týmu Elisabeth Pharmacon, zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na email: hr@elisabeth.cz. Do předmětu uveďte "Specialista/tka komunikačního centra". Těšíme se na vaši odpověď!

Kontakt:

Ing. Michal Šikula
Marketing & HR Manažer
hr@elisabeth.cz