Specialista/tka komunikačního centra a provozních služeb
Hledáme akčního a spolehlivého kolegu/kolegyni, který/která se postará o plynulý chod komunikačního centra (recepce) a zajistí efektivní komunikaci s klienty, příjem objednávek i logistiku. Pokud máte organizační talent, rádi řešíte různorodé úkoly a hledáte výzvu v inovativním a moderním prostředí, pak je tato pozice právě pro vás!
Co vás čeká?
- • Přijímání a zpracování telefonních hovorů
• Organizace a koordinace objednávek
• Zajištění logistiky a dopravy
• Komunikace s klienty a zajištění jejich komfortu
• Příprava a správa faktur
• Řešení operativních úkolů nezbytných pro plynulý chod firmy
Co od vás očekáváme?
- • Skvělé organizační schopnosti a smysl pro detail
• Schopnost rychle a efektivně reagovat na různé situace
• Samostatnost a aktivní přístup k řešení problémů
• Komunikativnost a příjemné vystupování
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovní
• Ochotu naučit se práci s naším interním systémem
Co vám nabízíme?
- • Dynamickou a různorodou práci, kde se nebudete nudit
• Přátelský kolektiv a podporu týmu
• Atraktivní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
• Možnost osobního a profesního rozvoje
• Moderní pracovní prostředí v Brně s výbornou dostupností
Pokud vás tato nabídka zaujala a chcete se stát součástí týmu Elisabeth Pharmacon, zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na email: hr@elisabeth.cz. Do předmětu uveďte "Specialista/tka komunikačního centra". Těšíme se na vaši odpověď!
Kontakt:
Ing. Michal Šikula
Marketing & HR Manažer
hr@elisabeth.cz