Elisabeth Pharmacon

Asistent/ka ředitele

Hledáme pečlivého a vysoce organizovaného člověka s výborným smyslem pro detail, který je flexibilní a má zkušenosti s kancelářskou prací. Kandidát by měl být ideálně z Brna nebo ze Žďáru nad Sázavou a okolí s ochotou cestovat mezi oběma městy vícekrát týdně.


Co od vás očekáváme?

Samostatnost a aktivní přístup k práci.
Přesné a pečlivé plnění úkolů.
Dobré organizační a komunikační schopnosti.
Týmového ducha a ochotu se dále učit.
Znalost anglického jazyka.
Řidičský průkaz skupiny B a aktivní řidič.

Náplň práce:

Organizace chodu kanceláře.
Vyřizování korespondence a e-mailů.
Plánování schůzek a organizace porad.
Telefonická komunikace s klienty a partnery.
Služební cesty automobilem.

Nabízíme:

Atraktivní zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvky na penzijní připojištění, atd.).
Služby naší laboratoře za zaměstnanecké ceny.
Přístup k nejnovějším výzkumům v oblasti diagnostiky infekcí.

Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem a staňte se součástí našeho týmu!


Kontakt:

Ing. Michal Šikula
Marketing & HR Manažer
hr@elisabeth.cz